Fa-Computer
Whatever You Want
فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:, :: 22:28 :: نويسنده : عباس فخر

ابزاری رایگان و قدرتمند جهت ویرایش ریسورس (Resource) در فایل های اجرایی و دستکاری فایل های EXE، ابزاری که بیشتر توسط برنامه نویسان مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

 

 

 

دانلود – Download

 

حجم فایل: ۷۳۰ کیلوبایت

 

چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب:, :: 17:54 :: نويسنده : عباس فخر

 FlashGet یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود می باشد که طبق گفته شرکت سازنده، توانایی بالا بردن سرعت دانلود را تا ۵۰۰% داراست که در نوع خود بی نظیر می باشد. FlashGet با تقسیم مجازی فایل به چند بخش مجازا و سپس دانلود همه بخش ها بصورت هم زمان و در نهایت قرار دادن آنها در کنار یکدیگر موجب افزایش چشمگیر سرعت دانلود اینترنت شما می شود.

 

 

 

 

دانلود – Download

 

حجم فایل: ۷.۶ مگابایت

 

سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:, :: 20:23 :: نويسنده : عباس فخر

 Foobar2000 پلیر حرفه ای، رایگان، متن باز و قدرتمند فایل های صوتی است که می تواند همراه همیشگی شما در محیط ویندوز هنگام گوش دادن به فایل های صوتی باشد. این نرم افزار قدرتمند قادر است تا فرمت هایی نظیر MP1 ،MP2 ،MP3 ،MP4 ،MPC ،AAC ،Ogg ،FLAC/Ogg FLAC ،WavPack WAV ،AIFF ،AU ،SND ،CDDA ،WMA را به خوبی پشتیبانی کرده و بهترین کیفیت پخش را در کار با این فرمت ها به کاربر القا کند. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به ویرایش اطلاعات توضیحی فایل ها، پشتیبانی از ریپینگ های سی دی های صوتی همچنین تبدیل فرمت های صوتی تحت پشتیبانی با استفاده از ابزارهای تبدیل کننده قرار داده شده در محیط نرم افزار نام برد.

 

 

 

 

دانلود – Download

 

حجم فایل: ۳.۱ مگابایت

 

دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:, :: 13:3 :: نويسنده : عباس فخر

 FotoSketcher نرم افزاری کاملا رایگان می باشد که به وسیله آن می توانید تصاویر دیجیتالی خود را به سادگی و در کمترین زمان به صورت تصاویر هنری زیبا تبدیل نمایید.

 

 

دانلود – Download

حجم فایل: ۷.۵ مگابایت

شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, :: 15:5 :: نويسنده : عباس فخر

 avast! Free Antivirus مجموعه ای از آخرین تکنولوژی های حفاظتی هست برای تحقق تنها یک هدف و آن چیزی نیست جز دست یابی به بالاترین سطح حفاظتی در مقابل انواع ویروس های کامپیوتری. Avast آنتی ویروسی مناسب برای کلیه ایستگاه های کاری تحت سیستم عامل ویندوز می باشد. Avast همچنین با دارا بود گواهینامه ICSA آنتی ویروس مناسبی برای شرکت ها خواهد بود. Avast به خوبی انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی و تروجان ها را پیدا کرده و آنها را از بین می برد.

 

 

 

 

دانلود – Download

 

حجم فایل: ۶۱.۲ مگابایت

 

شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, :: 14:59 :: نويسنده : عباس فخر

 نگارش جدید و نهایی فلش پلیر Flash Player برای مشاهده کلیپ‌های فلش و فایل های SWF.

 


 

دانلود برای Internet Explorer
دانلود برای Firefox, Netscape, Safari & Opera

حجم فایل: ۳.۶ مگابایت

 

پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, :: 21:57 :: نويسنده : عباس فخر

 Menu Uninstaller نرم افزاری رایگان می باشد که به وسیله آن می توانید نرم افزارها را به سادگی و با کلیک راست کردن روی آیکون نرم افزار به طور کامل حذف کنید.

 

 

دانلود – Download

حجم فایل: ۳.۹ مگابایت

چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, :: 23:10 :: نويسنده : عباس فخر

 GIMP نرم افزاری است که برای رتوش تصاویر، ترکیب عکس ها و کارهای گرافیکی مربوط به تصاویر استفاده می شود. این نرم افزار قدرتمندترین و معروف ترین برنامه رایگان در این زمینه است که مشابه دیگری ندارد و کاربران لینوکسی از آن به جای نرم افزار فتوشاپ استفاده می نمایند. GIMP را می توان به عنوان یک برنامه ساده نقاشی، یک برنامه با کیفیت جهت روتوش عکس ها، یک برنامه جهت رندر انبوه تصاویر و یا یک مبدل فرمت تصاویر استفاده نمود. این برنامه کاملا قابل گسترش است و یه نحوی طراحی شده است که می تواند به کمک پلاگین های مختلف قدرت بسازیی را در این زمینه به شما بدهد. رابط پیشرفته این نرم افزار به شما اجازه انجام ساده ترین تا پیشرفته ترین کار های ممکن را خواهد داد.

 

 

دانلود – Download

حجم فایل: ۲۰ مگابایت

سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:, :: 20:27 :: نويسنده : عباس فخر
نرم افزار کم حجم، رایگان و قدرتمند مترجم متون و لغات با پشتیبانی کامل از زبان فارسی.
 
 

دانلود – Download

اندازه فایل: ۲.۶ مگابایت

دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:, :: 17:55 :: نويسنده : عباس فخر

 Super Motocross Africa یک بازی سه بعدی رایگان و بسیار زیبا با موضوع مسابقات موتور سواری می باشد. شما در این بازی باید از مکان ها و موانع مختلف در آفریقا عبور کرده و در کمترین زمان ممکن به مقصد برسید. این بازی علاوه بر رایگان بودن دارای حجم بسیار مناسبی می باشد.

 

 

دانلود – Download

حجم فایل: ۶۷ مگابایت

پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 107
بازدید هفته : 134
بازدید ماه : 134
بازدید کل : 54028
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1