Fa-Computer
Whatever You Want
فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
یک شنبه 21 خرداد 1391برچسب:, :: 16:34 :: نويسنده : عباس فخر

 SuperTux بازی دوبعدی رایگان و متن بازی است که سبک و سیاق آن از بازی معروف Super Mario الهام گرفته شده است. قهرمان این بازی تاکس نام دارد که سمبل خوش یمنی لینوکس است. این بازی بسیار کم حجم شامل ۲۶ مرحله مختلف است که در طول بازی عملکرد شما به طور خودکار ذخیره می شود. این بازی را می توان با صفحه کلید و یا دسته بازی، بازی کرد. سوپرتاکس با داستان کوتاه و مهیج خود تجربه سرگرمی جالبی را برای شما فراهم می آورد.

 

 


 

دانلود – Download

 

حجم فایل: ۷.۳ مگابایت

 

پنج شنبه 18 خرداد 1391برچسب:, :: 22:10 :: نويسنده : عباس فخر

 ResEdit ، ابزاری رایگان و کوچک جهت ویرایش ریسورس (Resource) در فایل های اجرایی، ابزاری که بیشتر توسط برنامه نویسان مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

 

Download 32bit
Download 64bit

حجم فایل: ۴۴۰ کیلوبایت

 

چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:, :: 22:2 :: نويسنده : عباس فخر

Process Explorer نرم افزاری رایگان و کم حجم جهت مدیریت آسان و کامل بر روی فرآیندهای (پروسه) درحال اجرا درون ویندوز می باشد.

 

 

 

 

دانلود – Download

حجم فایل: ۱.۸ مگابایت

 

سه شنبه 16 خرداد 1391برچسب:, :: 18:34 :: نويسنده : عباس فخر

 

Windows 7 Codec Pack نرم افزاری رایگان و بسیار کاربردی که شامل مجموعه ای از کدک‌های جدید و متنوع صوتی و تصویری است و باعث می‌شود که بتوانید تمامی فرمت‌ها را بدون مشکل اجرا نمایید.

 

 

 

 

 

 

دانلود – Download

 

حجم فایل: ۲۰ مگابایت

 

دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, :: 22:7 :: نويسنده : عباس فخر

 Comodo Internet Security نرم افزاری رایگان، فوق العاده و کامل برای برقراری امنیت رایانه و اینترنت شما می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا با استفاده از ابزارهای موجود در این نرم افزار امنیت مناسبی را برای ارتباطات اینترنتی خود برقرار نمود و مانع از نفوذ هکرها به سیستم خود شوند و همچنین از اجرای برنامه های خرابکارانه این افراد جلوگیری نمایند. ابزار شناسایی ویروس های یکی دیگر از قسمت های پرکاربرد این نرم افزار می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به شناسایی ویروس هایی می باشند که در سیستم آن ها قصد اجرا شدن دارند.

 

 

 

دانلود – Download

حجم فایل: ۸۴.۷ مگابایت

یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, :: 22:52 :: نويسنده : عباس فخر

 BitComet یکی از بهترین و معروف ترین نرم افزارهای اشتراک فایل می باشد که با سرعتی بالا امکان انتقال فایل ها با سرعت بالا را برای شما فراهم می کند. از جمله مزایای این نرم افزار می توان به رایگان بودن، قدرت بالا، عاری بودن از آلودگی، سرعت و راحتی در کاربرد آن اشاره کرد.

 

 

 

Download 32-bit
Download 64-bit

حجم فایل: ۹ مگابایت

 

 

 

شنبه 13 خرداد 1391برچسب:, :: 22:21 :: نويسنده : عباس فخر

 Google Earth به شما این امکان را می دهد تا به همه جای زمین پرواز کنید و تصاویر ماهواره ای، نقشه ها، پستی و بلندی ها، و ساختمان های سه بعدی، از کهکشان ها در فضای خارج از جو زمین تا ژرف دره های اقیانوس ها را ببینید. در محتوای غنی جغرافیایی کاوش کنید، مکان هایی را که از آنها بازدید کرده اید ذخیره کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید.

 

 

 

دانلود – Download

حجم فایل: ۱۶.۶ مگابایت

 

پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, :: 22:10 :: نويسنده : عباس فخر

 Dia نرم افزاری رایگان، متن باز و کم حجم برای رسم انواع نمودارها و دیاگرام ها می باشد. وجود انواع شکل های مختلف در زمینه‌های مختلف مانند نمودار معمولی، نمودار فلوچارت، ابزارهای شبکه سیسکو، نمودار ER و پایگاه داده تنها برخی از نمودارهایی می‌باشند که میتوان با نرم‌افزار Dia رسم نمود. این نرم‌افزار می‌تواند جایگزین مناسبی برای نرم‌افزار Visio شرکت مایکروسافت باشد.

 

 

دانلود – Download

حجم فایل: ۲۰ مگابایت

چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, :: 22:1 :: نويسنده : عباس فخر

 Sumatra PDF نرم افزاری رایگان، کوچک و سریع می باشد که توسط آن می توانید اسناد PDF را به سادگی باز کرده و مشاهده نمایید. این نرم افزار کم حجم می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای نرم افزار حجیم و سنگین Adobe Reader باشد.


 
 

دانلود – Download

حجم فایل: ۴.۳ مگابایت

سه شنبه 9 خرداد 1391برچسب:, :: 22:15 :: نويسنده : عباس فخر

 Avira Free Antivirus آنتی ویروس رایگان و قدرتمندی است که از پشتیبانی عالی برای مراقبت از سیستم شما در برابر ویروس ها و تروجان ها برخوردار می باشد. این آنتی ویروس به راحتی و به صورت روزانه قابل به روز رسانی است. دارای محیط بسیار ساده و پیکربندی بسیار واضح می باشد. آنتی ویروس Avira یکی از سبک ترین آنتی ویروس ها می باشد که تاثیر بسیار کمی روی سرعت ویندوز می گذارد.

 

 

 

 

دانلود – Download

 

حجم فایل: ۹۴.۶ مگابایت

 

پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 107
بازدید هفته : 114
بازدید ماه : 114
بازدید کل : 54008
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1